Sunday, January 8, 2012

RINDU PA !

teeettt..satu sms diterima dari sidia ..
'sayang,dorang nak amek hp sampai jumaat nie laa..'
reply by me
hmm bg jela sayang,,nak wat camner ..mama tetap tunggu papa..(dalam haty mmg sebak gilerr la)
after 5 minute dia kol aku..
mcam2 dia pesan kat aku,dia suh aku jgn lupe dia , jgn curang, yang dia suh aku tetap ingat cinta dia dalam hati aku..
nie sume gara orentasi kat MIAT uh..dulu seingat aku kat POLy xde lak nak amek2 hp ni, wat tersiksa jiwa raga pelajar jela..
seminggu kot ta dpat contact dia , yaaallah, msty aku rinduu dia gile2. yela,sejak aku kapel dengan dia, dia tak pernah ajar aku berenggang dengan dia,maksud aku everyday dia mesty contact aku,,aduhh..hmm..aku dengar sore dia cam sebak .aku ponnn mengalir jugak air mata nie. cam ner nak tahan rinddduuu sampai seminggu nie.
selalu nya dia tempat aku mengadu klau aku ade problem..but if 1 week nie aku btol2 perlukan dia camner ek?pagi petang siang malam dia mesty mcj aku,,nanty sunyi la hp sony aku nie..dok diam jela kau ye..ala untuk seminggu je..sabar ye,.bak kata sidia ' sayang nie dugaan untuk kita'. yeahh dugaan yang menyiksa kan..ta suka betul laaaaa..xpeeee..seminguuuu jee intann,,nnty dia dah jnji nak bawak akuuu g date,.



awak,
Saya selalu mendoakan agar awak sihat selalu,
Saya selalu berharap agar awak faham isi hati saya,
SAYA TETAP MERINDUI AWAK.
Awak,
Ingatlah bahawa saya akan tetap tunggu awak sampai bila-bila,

I’ll wait for you, forever♥

No comments: