Wednesday, June 13, 2012

seharian di pantai seri tujuh..lepas hajat.


Keinginan nak pg ke pantai dah lame sangat pendam kat hati. hajat tak tertunai2 dah bertahun kot..yela kat KL tu mane ade pantai..kesian kan saya..tak sangka plak ade yang sudi bawak..nak taw sape tak.
abg zuni lah..bkal abg ipar saya..say thnks to him..ingatkan dekat pntai nie..tp agak jauh ye..agak berbulu jugak menanti sampai kesana..dengan semangat riang tak terkata..wahh! akhirnya sampai.
rupanya time saya pergi tu ade pesta wau la..tp tak ramai datang sebab 1st day .. tp serius terpegun tgk pantai..cantikkk! ( agak batak disitu ye) hehe..
sampai2 , trus snap pic .. haha..
nie adek aku .. dia nie cameraholic sikit..hoho
bunga ! aww..orang buad kita pon boleh buad
along..gtaw tunang kau , adikmu berterima kasih..

           nampak tak muka happy saya? haha..

No comments: