Thursday, October 4, 2012

OBSES KE AKU NIE??

fesyen fesyen!

Well. Korang nak sentiasa being the first dalam fashion?
'Mustahil lah aku boleh jadi among the earliest yang tau pasal fashoin ni,'
'Die ni kolot lah. tengok baju die. Tak up to date langsung,'
Well. masalah ni dah akan tak de dah. mudah dan senang.
sebab semua orang suka tengok benda cantik kan.
well bila kita semua rase selasa dengan ape yang kita pkai , bagi aku tak perlulah kita mintak pendapat orang lain pasal ape yang kita pkai tuu.. bukan ape..90% kebanyakkan akan menipu.
menipu sama ada menjaga hati kita , takpun dia jeles dengan kita kan..
ape yang termampu dan padan kita cukup lah.
Jangan pulak sampai berhutang sebab korang nak sangat nampak Up To Date okay.
tapi INGAT!
jangan pulak kita jd mangsa fesyen okay.

bagi aku pulak.
normal bagi seorang perempuan yang obses dengan fesyen sebab perempuan memang dilahirkan berjiwa lembut dan agak cerewet dalam segala hal ( aku lagi lah cerewet).
sebab penampilan kat penting bagi perempuan .
kene jaga itu , kene jaga ini.
itulah sebenarnya terletaknya keistimewaan seseorang wanita.
tak kisahlah cantik ke hodoh,kerus ke gemuk..klau kene berfesyen memang lawa kalah artis yo.
serius akan lawa..


aku gila obses dengan gelang , anting2..




Vintage dresses! I love them, they are super cool. gilaaa obses..When I wear them lah kan, I feel womanly, and feminine...ala2 adele gituu..HAHA,, I feel special and unique. In my collection, I focus on color, fun, ease of use and wear, and comfort.,

And when I wear them, I feel pretty, oh so pretty…..( GEDIK SUNGGUHHH NYAH)

so bagi lelaki diluar sana, klau korang dapat awek or wife yang gila shopping , sepatutnya korang jgnlah mengeluh sebab pmpuan memang cam gituu..HAHA..






No comments: