Tuesday, February 22, 2011

_ aduyai kenapa nie_

dah 2 ary berturut2 pale aku pening..sungguh pening..maybe migrain kot..ase cam nak pitam kat pusat islam but nsib baik aku bertahan,,aku balik bilik terus aku mkn  ubat,,ubat pon da nak abis da..kene la g hospital amek..haishh leceh,,but after mam ubat too agak ok sikit la..my hubby busy nan mmber2 die..katanya nak discuss sal BBQ ape tah..hmm tape la syang,,take ur time k..tape syg mama tanak ganggu papa  ..
hmm,,tadi time aku tgh dengar ceramah,,my exbf aku,shah..antr mcj kat aku,.agak terkejut jugak aku..agak sebulan die ta mcj aku..ape mimpi tah mcj aku..but aku tade kdt nak bls..to be truth kdg2 rindu jugak.,.haha..but aku make dunno jer..now aku mls nak pk sal2 sape2 lg..aku dah ade kehidupan baru aku nan mie.. i hope GOD bless our relationship :)

No comments: