Monday, February 28, 2011

_ dlam ingatan ku_

   dis song mengingatkan aku pada seseorang yang   tetap abadi cintanya dihaty ku..:'(
    

Cepat benar engkau pergi
Hujan masih belum berhenti
Banyak benar soalan ku tadi
Hatimu terusik kini... ooo
Sebagai kekasih ku
Layak aku bertanya
Sekuat mana cinta mu
Adakah insan lain di hati mu selain ku


Sayang bukannya sehari dua
Percintaan kita ini
Yang dipersudah dipateri
Sayang jangan ikut perasaan
Marah jangan disimpan
Ku hanya ingin menduga
Dan kini aku tahu
Satu kekasihmu hanya aku

Marilah kasih aku dendangkan
Lagu yang pernah mencuri hatimu
Ooo.. marilah kasih biar kusimbah
Api kemarahan yang membakar di benak
Di benak mu...

Terpaksa ku berlari
Memintas mu dari pergi
Akan ku belai rambut mu yang basah
Masih terserlah ayunya wajah mu
Walau pun marah
Walau pun marah, ayu wajahmu
Masih terserlah... ooo...
Ayu wajahmu...


kenangan..
Ak tahu ini sume slah ku..sume ini b'punca dri aku sndri..bgtu berat ati aku melepaskn kau pergi meninggalkan aku..namun,ak harus akur dgn ap yg suda t'tlis..ini sume ak lakukan semata2 tak mahu kau t'luka lagi..


kenangan...
Aku pergi bkn kerana ak tak sayang..aku pergi bkan kerana ak benci kamu..tp pergi ku utk membhgiakan kamu..ak pergi untuk mencri dri aku yang slme ini tlah ilang d hnyut mse..jauh d sdut ati,aku msh syg kn kamu..sukar bg aku melupakan drimu..entah bgaimana harus aku tempuh idup ku ini..


Maaf kn dri ku kerna telah mlukakan atimu..maafkan aku kerna mengingkari janji ku kepadamu..yg aku tbur bkn jnji palsu..yg ku lafaz kn bkn kata2 k0song..namun kau harus faham,ak t'lalu eg0..akhr nye eg0 ku memakan dri ku sndri..


kenangan,,
Kini,ak sdar tlah byk slah yg ak suda lakukan..tp untk kembali padamu tak mgkin sma skali..bkan kerna ak suda membenci drimu..tp kerna ak xsgup melukakan atimu lg..ak syg kn kamu..sglanye ak k0rbn kn untk kamu..kau juga bgtu padaku..andai ini akhr ny ubungan kita..ak b'syukur kerna mengenali dirimu..bg ku kau terindah..Maafkan diri intan .. 

Goodbye my memory, kucukupkan sampai disini langkahku denganmu, mohon maaf atas kekurangan diriku.. semoga kamu bisa melangkah jauh dengan kehidupanmu, dan semoga aku bisa melangkahkan kaki lagi tanpamu, walau berat tapi aku akan coba melangkah lagi..:'(

No comments: