Monday, February 14, 2011

lepak lepak ~

hi all..
arinie vlantine day..hmm..nothing special kot today,.
kita melayu la weyh..no need nak sambut perayaan agama lain..stuju x?
rinie klas sampai 12.15tgahri jer..pas too aku mkn lepak kat bilik pyna sampai 3.30..
aku balik bilik,,aku mandi ,bsuh baju pastoo bergayut nan sayang aku :)
semakin hari semakin syg aku kat die..aku bergayut nan die sampai kul 5.30 cam too la..
then aku tido,,hikhik.nie aku baru bangun then tros melepak nan kwan2 aku yang gila nie,,nad and pyna,,
ha,,nie la dorang yang always make me laugh and smile ,,fuhh,,best best,,!
yang kiri nad,hawa and pyna,,
dorang mmg gila2..syok sngat,,hikhik


btw,,my lover aminullah.. 
mlm nie die g blatih silat ..rindu2 sangat kat die,,
sebelum die pg td die ade kol td..aku ngat nak tunggu sampai die abis silat la..
rindu dowh kat die,,wahhhhh u make
me always 
smile syg,,
I love you, not for what you are, but for what I am when I am with you.
miss you  sayang :)

No comments: