Monday, August 1, 2011

kesedihan ramadhan . .

today first day puasa.. happy fasting all.. hmm.. first time puasa tnpe family tercinta.. yela adat la kankan duk umah sewa.. hmm.. rindu kot nak sahur n berbuke same2..first day puasa aku dah ponteng kelas.. bukan  senjaga k,.but..aku demam. . hmm,skunk nie aku kat umah sowang2..mmber2 sume pg kelas . . aduyai boringgg laa.. rindu giler nan msakkan mumy ,, :'(


ari nie jugak aku dapt rase caring nyer roomate aku kat aku..thnks ain and fatin..yela,,orang demam cam aku msty nak diberi perhatian kankan,,haha..N too my love , thnks juga sebab jaga ayg ye.. thnks sebab btol2 amek berat. . mesihhhh manyak2.. big huggg to youuu.. muahhhxx..upsss lupe lak..pose laaa,, hehe.. 
papepun, aku berharap sangat rmadhan nie dapat membimbing aku dari melakukan segala kerja2 jaat yang pernah aku wat.. (tak jaat mane pon) . . arap2 aku dapt menjadi orang yang lebih baik dr sebelumnya..


happy fasting to all muslim*  I’m glad to cheer every muslims who came here happy fasting day for you all. :-) I hope, we all could do our best in praying, to fulfills the next 30 days in the best of spirituality experiences. .





No comments: