Saturday, October 22, 2011

It's about you and me..great moment :')




A Friday . A sweet photo — no words — capturing a moment from the week. A simple, special, extraordinary moment. A moment I want to pause, savor and remember..
yesterday most the tiring day..yela lepas abis kelas almost 11 am, intan cepat2 balik  rumah..
i have date with my love..happy giler yela..percintaan jarak jauh bah..mesty lah excited nak dating,,before that, i went home and prepared to meet him..choyy..giler penad..
ktm sesak giler..plus ramai giler org.. almost kul 3 sampai sana.. he's going to friday prayer first,.thenjumpe die kat the mall..singgah hentian putra with him cuz ingtkan si dia nak amek tiket untuk balik terengganu malam semalam but tiket lak dah sold out.. bile bincang balik he's just taken pagi punyer la..sokey sayang.. boleh date puas2..hehe.
okay.. msing2 penad..singgah nom air kat fourd court the mall..intan order honeydew jelly juice n si dia lak order tiramissu chocolate.,2 jam jugak lepak sana. then jejalan sana sini..we walked together, he held my hand and hugging me .. wahh .. so he is romantic..I just feel complete when you're by my side..alamak , tibe intan rase lapar lak, then we'll pg lak mcd mkan,,adegan suap menyuap lak disitu..org pndang??lantak la org nak ckp ape,,..then sambung lak jejalan,ttengah sedap2 berjalan ujan lak plak..sejuk giler , nasib baik die pinjamkan intan jacket yang  die pkai.. appreciate gile la..we all dok kat bus stop sementara tunggu ujan benti..he's hugging me n kiss my cheek,uwww..wink wink..I think it's called love..
he always considered me as his wife., jgn pikir bukan2 k.. si dia suke manja kan intan . terasa sangat diri nie dihargai..i love you , i love you because i love youuuuuuu..
lepak lepak tup2 jam dah almost kul 6.30pm.. aduyai..sedih giler nak tinggalkan die.. yela esok pg die dah balik ganu dah..dah jarang jumpe..hmm..xpe lah maybe nie ujian untuk we all.. ta than sebak la.. menitis jugak air mata,.hmm oh my GOD,.  But whenever I start feeling sad, because I miss you, I remind myself how lucky I am to have someone so special to miss..:'( seriusly, moment nie wat intan rase sebak giler.. tp kata2 yang die ucapkan masih tersimpan dalam hati. tearsdrop :'(



Go on intan . Maintain the long distance relationship. Prove everybody wrong.
Just think of it as a challenge. There’s a certain advantage to being miles away from  loved ones. Couples who got the advantage of meeting up with one another frequently somewhat fail to count their blessings after some time. i always miss him…even he so far away.i always trust him..but I promise him that we will be together forever… i love you baby <3 <3





No comments: