Wednesday, December 21, 2011

aku mintak maaf kawan.

Dengan penuh rase rendah diri aku menyusun sepuluh jari memohon maaf dari kawan2 jika selama nie aku ade wat salah silap nan korang,.aku bukannya makhluk ALLAh yang sempurna,.ade kekurangan aku..aku tak mampu nak nak jaga ati semua orang..mungkin aku secara tidak sengaje menyakitkan hati korang dan aku mintak maaf bnyak..Words will not be able to ever express how sorry I am for this, and I have profound regret and sorrow for the multitude of mistakes and harm I have caused.
 Aku minta maaf
sebab aku selalu buat korang sakit hati
selalu bahankan korang
selalu emo selalu garang ke hape..
 Im sorry for always hurting ur feelings, 
Im sorry I cant be who u want me to be, Im sorry I cant be perfect,

 Aku minta maaf..
kalau aku susahkan korang..
guna barang korang ke..
tibai korang ke terkasar ke..

Aku minta maaf
sebab aku tau
aku bukan kawan yang baik
aku bukan kawan yang
sebab aku tak mampu
untuk melakukan semua tu..
aku minta maaf..
kalau korang terasa..
kalau korang marah..
kalau korang sedih..
aku betol2 mintak maaf..
hope korang dapat maafkan aku..

No comments: