Wednesday, December 7, 2011

DIA,Muhammmad Aminullah b Ramli.


Muhammad Aminullah b Ramli,seorang insan seindah namanya..setelah aku dikecewakan bertahun yg lalu oleh bekas kekasihku,dia hadir membawa kekuatanku kembali..26/1/2010,..10.37pm perkenalan yang singkat antara kami membuat aku cuba menerima kehadiran dia dalam hidup ku..walaupun pada pertama kali niat aku menerima dia hanya sangaje mengisi ruang kekosongan dalam hidup aku..tidak lnsung aku berniat untuk mencintai dia..peristiwa lampau yang perit membuat aku terus hidup dalam dunia keegoan aku sendiri..dan aku bertekad tidak akan percya pada cinta lagi..aku juga pernah menyatakan aku isi hati sejujurnya terhadap dia tetapi dia tetap mahu menerima aku dan tetap sabar menanti cinta aku..setiap kali kami berhubung, dia sentiasa membuat aku ketawa dan tidak jemu mengucapkan I LOVE YOU tanpa berbalas dari aku.. dia sabar menanti pintu hatiku terbuka untuk nya..tetapi aku bukanlah gadis yang mudah mencintai dan melupakan seseorang yang pernh hadir dalam hidupku..peristiwa lama yang menyakitkan masih lagi terasa peritnya..kdg2 secara jujurnya emosi aku tergangu, bermain dengan lodakkan perasaan dan dia juga menjadi mangsa tmpat aku melepaskan segala kemarahan aku..dia tetap sabar walaupun aku selalu menghukum dan mengherdik  dengan keslahan yang bukan bepunca dari dia..aku tahu jauh disudut hatinya dia amat sedih diperlakukan sedemikian tetapi aku lansung tidak menghiraukan tentang perasaan dia lansung..setiap hari dia menelefon aku, dan berhabis berpuluh2 ringgit dalam sehari semata-mata hanya mahu mendengar khbar dari aku dan setiap cuba membuat aku ketawa kembali..setelah hampir 3 bulan aku mengenali dia , aku banyak ketawa dan peristiwa lama ku semakin terubat..dia banyak memberi nasihat dan dorongan pada aku.. dan alhmdulillah dengan izin Allah,aku kembali ceria seperti sedia kala.. kesungguhan dia menyanyangi aku membuatkan aku terharu dan aku  rasa sayang aku terhadap nya mula terasa..tetapi aku malu ingin meluahkan nya tetapi hingga pada suatu malam aku telah berterus terang padanya tentang perasaan aku..dia gembira kerana setelah berbulan dia sabar menunggu,akhirnya pintu hatiku terbuka untuknya..dan disini bermula segalanya tentang kisah cinta diantara kami..26/1 menjadi detik terindah dan bermkne buat kami..dia amat menyanyangi aku,dan begitu juga sebaliknya..alhamdulillah kehadiran dia banyak mengubah hidup aku..trima kasih atas kehadiran mu .  aku bahagia disampingnya..dia lah tempat aku mencurah segala kasih sayang aku..tempat aku berkongsi segala perasaan sedih gembira dan ape jua situasi....dia amat memahami diri aku..dan syukur Alhamdullillah keluarga merestui hubungan kami.. bila disampingnya aku terasa diri aku dihargai .. dia tempat aku bermanja..aku harap dia lah cinta terakhir aku..aku harap cinta kami sentiasa diberkati olehNYA selamanya..terima kasih sayang, terima kasih atas segalanya..moga cinta yang kuat diantara kita tetap mekar hingga akhir hayat..hnya dia berada dihatiku..I LOVE YOU sayang, 


No comments: