Friday, January 20, 2012

dugaan

Bila lepak sana sini,ramai orang tego aku..''intan , nape ko cam dah lain je..dah tak byk ckp cam dulu..cakap sepatah diam,ape kene nan kau?'' . sory guys aku fham ape mksud korang.. mesti korang nak taw nape dengan aku kankan. so its just simple answer 'nothing'.. 
byk sangat yang bermain kat fikiran aku nie..masalah datang bertimbun- timbun..aku tak pndai nak handle sume .. untung la SIDIA selalu bg nasihat kat aku. tapi aku nie jenis yang tak suke nak libatkan orang lain dlam masalah aku..dari dulu sampai skrg,aku dah terbiasa belajar mengenal dunia.bukan aku tak hargai orang di sekeliling aku tapi aku xnak pisang berbuah 2 kli..kwan yang betul2 aku percya sendiri belot kat aku.. semua masalah aku di sebar2 kan.. bende nie sangat2 wat aku trauma dalam erti persahabatan..hmm xpela.. mungkin ape yang berlaku ade hikmah sebaliknya..
walau camner buruk kwan aku uh,aku still anggap dia kwan aku sampai skrg..
kdg2 orang nampak aku hapy dari segi luaran tapi aku nie byk sangat memendam rase .. kdg2 rase nak jerit puas2 bia lepas semua nya...jerit2 pon tak guna kn..dugaan nie sebenarnya mematangkan kita..

No comments: