Saturday, June 16, 2012

demam bola!


BOLA. BOLA DAN BOLA..musim bola memang  musim paling dinantikan oleh kaki bola..adik, abah, kawan semua minat bola..sampaikan sanggup berjaga pagi- pagi semata nak tunggu bola..alahai bola..mmg deman EURO skrang nie.. Keluar mane mane semua duk citer pasal bola jer. Saya memang tak pham lansung pasal bola dan mengapa orang terlalu obses dengan bola..ni ha..adik saya sibuk duduk di kaca tv sebesar 42inc bukak mata besar tengok SWEDEN v/s ENGLAND. .OUCHHH..ape yang best sangat ea..nape saya tak minat bola.?QUESTION MARK!


Bukan nak habaq la..pasal bola lah macam2 jadi. gaduh sana sini..wahh,sampaikan ade yang gadai sana sini sebab bola..Anak bini terabai..yela semua nya sebab bola la..mcam2 keluar kat paper tu. Rase seram lah pulak kan.


Actually.. pokok pangkal nyer kita. klau kita pandai manage semua benda dengan perfect mugkin perkara2 buruk tak akan terjadi lah. Jangan lah disebabkan kita obses sangat terhadap sesuatu , kita megabaikan sesuatu yang penting dalam hidup kita. Bola pon sekadar hiburan jer. CEHHH..

No comments: