Sunday, June 10, 2012

rahsia saya aje


hi readers. today saya nak share sikit produk muka yang saya guna tiap2 hari bila nak hangout , dating bla2.
make up penting la bg wanita, yela..klau tak makeup totally pucat la nampak nya.. ala..touch up sikit2 pon jadi lah kan..jnji naik jugak seri muka..sape pandang pon nampak cantik je..saya sebenarnya ikot mud jugak nak makeup. klau xde mood , mmg saya pakai bb cream , bedak dan lipgloss jer..simple but still nice..
nie BB CREAM (clear smooth) saya pkai.
terbaik la..kecik dan senang nak bawak kemana2.
bila sapu senang rata,.boleh la tutup bekas jerawat kat muka saya nie..
ha..nie bedak miyami..
dulu penah jugak tengok kakak saya dok tempek2 bedak ni kat muka die.
totally ramai cakap bedak nie bgus.
then teringin nak cuba .
HASILNYA..mmg bgus,licin beb!
obuse eyebrow ..
nie murah je..saya baru je start pkai..
suke sangat sebab kaler die pekat..
sesuai sangat nak pkai bile2.
kepada yang suke pada smokey eyes.try la cube nie.
btw, nak wat shading kat hidung pun boleh .


klau xde eyeliner rase mcam tak lengkap je nak bermake up.
saya gunakan eyeliner Mac . Dulu saya guna yang eyeliner GEL tp dah tukar pkai yang Liquid plak.
best sebab muka saya oily so bile pakai bnde alah nie..tak payah risau lagi.
cOMfrim tak cair dan mencomotkan .


 BLUSHER, saya pkai RIMMEL mono powder .
klau saya saya lagi suke yang berwarne coklat dari pink.
sebab kulit saya tak la seputih kulit MINAH2 saleh.hoho


LIPSTIK dior saya suka.. kaler dia mmg umphh..
bibir tak sexy, jd sexy taw..hee

                                                   
okay. klau dah makeup cantik2. mesti last2 kene cuci jugak kan.
saya suggest korang pkai nie.
dulu saya pkai silkygirl punyer tp dah bertukar arah kepada VICHY lak.
actually nie utk eyes make remover jer tp saya taram skli sapu kat muka.
okay je. tak oily..

dan ini lah hasilnya..



No comments: