Friday, September 21, 2012

aku obses handbags!

Kenapa handbags bukan benda lain?? entah. aku suka betol tgk handbag lawa2 comel2 ,warna warni ..You may have figured this out already kan, but I am a handbag addict..tak tahu lah kenapa.. I like clothes and makeup and I LOVE shoes, but I am completely and hopelessly addicted to handbags.A girl's handbag is more than just an accessory..klau korang pandai gayakan memang tiptop abis la.i  have tried to steer away from my handbag obsession tapi tak boleh laaaa..






BAWAH NIE BARANG YANG WAJIB ADE DALAM HANDBAG AKU.
  • Purse
  • Handphone (nyawa saya tu..)
  • kunci umah 
  • vaseline 
  • Buku nota & pen (kemudahan untuk mencatit dan mencatat)
  • Perfume 
  • Compact Powder
  • Lipstick (Maybeline or dior..)
  • pendrive ( klau nak save data senang)
  • sikat rambut
  • sunglasess( klau panas2 tak nak silau aku pakai la)
  • kad ID pelajar ( dapat diskaun kot)
  • earphone ( klau boring bleh dgr mp3)
*tadaaaa, my lovelyy handbag*





No comments: