Monday, October 15, 2012

Assalamuaikum.
sabtu ahad adalah hari yang tersangat lah busy,.busy dengan ape?? busy dengan dunia aku yang shopholic nie..toink toink.ngeee aku dah upgrade diri ke tahap yang pembaziran ke apa ni? bukan lagi takat window shopping yang suka jalan-jalan cuci mata usha barang tapi dah gemar memberli-belah pulak.. aku cuba tunaikan beli barang yang aku nak..shopping sana sini,frekin' sales here n there..Kalau la ade suatu tempat dimana I b0le jumpa dengan sume my fellow sh0paholics and freely admit that I have a problem, I would be more than happy to attend. Orang yang suka clubbing, uat benda tak tentu arah dan segala, hah lagi teruk! but with shopping bags full of fancy gifts to thank me for admitting to my problem. I, you see am a shopaholic. And I sometimes try to hide it...tersebut lah kisah, aku menghabiskan masa hari minggu aku dengan adik perempuan aku dan kawan2 nya. Walaupun dorang dorang nie masih budak2,( budak2 ker??) hmm.. xlah budak mane , dah umor 17 dah.. aku bawak lah bebudak2 nie sume shopping moping kat Time square..beratus aku habis shopping kat sini. giler puas beb, murah pun murah....

selaku kasut yang aku pkai 
before sampai tempat yang nak dituju aku singgah dulu kat KL SENTRAL , sesaje jalan2 kat sana, 
nampak kedai silver, aku pulun habis laaa kat kedai tuu.. so sebagai pembeli-belah yang tegar memang tak sah kalau merayap tak beli barang.. atleast tak sia-sia berjalan.. buat apa takat jalan penat habis masa tapi tak capai matlamat..


kasut crocssss!! arghhh gilaa shantekkk!

...........................................................................

part 2 ( DI TIMES SQUARE)

Sesampai je aku kat sana, perut sudah buad konsert , mcam2 bunyi dah keluar..then we'all decide g mkan kat kepcyyy.. hikhok..
disebabkan aku yang paling tue dikalangan dorang2 nie (tak tue mane pun ), aku mengalah lah bagi dorang beli makanan dulu ,
aku carik2 tempat , reserved untuk 6 orang..
sambil2 boring tunggu depa2 beli kepcyy aku secara gedik2 nya pozing2 dalam kepcyy tuu,, HAHA.
PHOTOGRAFER: ADIK SENDIRI

SMOKEY EYES MAKEUP..








Dah kenyang makan snake plate n chessy wedges ,aku memulakan operasi shopping mopingggg aku..




kedai nie paling ramai orang masokkk!
.......................barang yang aku beli ....................
shopping sakan macam dunia ni ana yang punya. Banyak betul pelaburan yang aku buat hari ni. Ok. Tak nak cakap banyak,. Aku beli kasut, mekap dan selebihnya makan yang sedap-sedap. Sebenarnya wahai lelaki, kalau kau taknak awek, bini, adik perempuan, dan kakak kau bising-bising, suruhlah mereka bershopping. Majoriti perempuan memang suka shopping (and boleh mengelakkan mereka potpotpett. Aku pun SUKA TERAMAT SANGAT! tapi ada juga perempuan tak suka shopping. 

so aku pusing2 dlu kat 3rd floor.. kat situ mcm ada booth2 kecik yang jual barang murah2 tue hah.. so, sje je lar jalan kat situ.. tengok barang ape yang ada jual.. kot2 ada lar yg aku minat.. hehehe..
first time aku beli skirt labuh cam ginni. murahh jer, rm 39.90 :D
kasut murahhh..rm25 jeerrrr :)
purse purse murahhhhh..
kasut untuk adikkk ku,..
last2 aku beli...........
baju tshirt wrna merah.. chantek sebab ade blingg2..haha

lopas dah ponatt,, balik rumah mandi2 , tidurr ..HAHA







No comments: