Monday, October 1, 2012

KAWAN SAMPAI MATI

ASSALAMUALAIKUM .

Semalam tanggal 30/10/2012. aku secara rasminya bersama kawan2 kesayangan aku Nur syarafina dan Siti Rafeah Buang , ehh Siti Rafeah jer telah dating bersama menggedik sana sini..eceehhh..kami bertiga menikmati keindahan shah alam yang hampir setengah tahun kami tinggalkan..( uppsss ayat dah bombastik pulak).. takde lah actually kami saje hangout lepak2 minom2 karok2 , paling best buad lawak bodoh..tergelak2 sakan aku bila dengan dorang nie..sumpah bila hangout dengan kawan yang satu kepala dengan kita, masalah yang kita ada pun hilang melayang ditiup angin kencanggg..HAHA. .
dah lama jugak aku tak jumpa dorang2 nie. hampir setengah tahun jugak. bila jumpa macam2 nak cerita.Bagi seminggu pun tak cukup nak cerita gosip2 panas n hot2...awww!
kami bahagia bertiga!

 "aku sayang kaulah bangang"!
'aku pun sayang kaulah bodoh"!
 Kawan, kamu jangan curang. Sebab bila kamu curang, aku rasa macam nak lempang kamu laju-laju. Kalau kamu setia, aku akan sayang kamu ketat-ketat! kamu kawan terbaikku,
kamulah BFFku...hureeyyyy!



kami curik fon pinot,snap pix , update status  BBM merapu2,tuka nickname pinot then kami buad2 tak tahu akhirnya diketahui. HAHA. JAHATNYA.!
IGNORE OUR FACE, sememangnya kami memang jadi gila bila bersama!

p/s: peah + pyna+ intan = mereng
sayanggggggggggggggg korangggg !

No comments: