Thursday, November 22, 2012

selamat ulang tahun MUNCIT!

Assalamualaikum,


Selamat hari jadi 
selamat hari jadi 
selamat hari jadi sayangg :) 
selamat hari jadi .
Selamat Ulang Tahun Sayang.
Genap 22 tahun dah birthday awak,
semalam saya dah wish kat awak dah kan ,panjang bejela2 sampai 8 page kankan,.huhu nanti esok saya bawak awak keluar2 ye sayang..kita spend mase same ye.almost 2 week tak jumpa. Kita celebrate kat mane2 yang awak suka, saya tak kisah yang penting awak happy sayang. yee janji awak happy!  


u always remind me for that message : 
saya: saya janji saya akan bahagiakan awak dan paling penting saya nak awak tahu yang saya suka awak   tersenyum!
awak : dalam senjaga atau tidak awak memang selalu buad saya tersenyum sayang tapi awak je tak tahu dan saya tak pandai tunjuk.



org sayang awak sgt2.. semoga ALLAH memberkati hubungan kita dan merestui kita hingga ke hujung nyawa.. sayang awak..!Tiada kata-kata lain yang dapat diungkapkan selain Ayang Sayang Padamu walaupun ungkapan ini juga tak dapat menggambarkan betapa sayangnya aku. Kerana kasih sayang mu penuh dan padat dalam jiwa raga ku. Dan aku tahu sayang mu melebihi aku, dan tersangat berdosalah aku kalau aku yang menjadi pendusta cinta kita...(cehhh berjiwangg pulakk)


Hey birthday boy, I truly wish that you are blessed with all the happiness, health, joy and prosperity in life. After all, you will share all you have with me, won't you? hehe ;P Happy Birthday to the twinkle of my eye and the person who I love from the bottom of my heart! You've been an awesome boyfriend, guide, support system and a best friend. Thank you for being there for me! My love for you will never cease and you'll always be the one for me. Anyway, may all your dream come true, for when they'd do, I'd be with you :) Stay handsome!! i loveee youuu! love you I love you I love you so much MUAHH  

No comments: