Monday, November 19, 2012

dapat tester from laurier

assalamualaikum ,
punya lah penad berjalan sakan aku seminggu lepas , jejalan dengan cousin2 ,makcik pakcik,nenek atok yang datang dari kelantan..Mintak cuti dengan bos 2 hari plus cuti Maal Hijrah n Deepavali. Aku pulun habis cuti seminggu senang.. hahA, baru bak terhegeh2 update entry untuk minggu lepas.. bravo bravo.!!
penat2 balik dari karok2, tengok wayang Istanbul aku datang ( best 5 bintang), ade orang tekan loceng...tingtongg! kata posmen kpd mumy..cik intan adeee,ade bungkusan untuk dia..guess what ape aku dapat??..jeng jeng....



rupa2 nya aku dapat bungkusan dari KAO MALAYSIA LAURIER LAAA.. aku lupa last 2 week before aku ade masok web dia..laurier malaysia. aku ade isi 1 form pasal nak try cube new product dari laurier , so aku isi form tuu,,then selang beberapa minggu aku dapat tester new pad dari laurier nie, so farrr good la..Just for ur info la, aku ni peminat setia laurier sejak dulu lagi.. Lepas aku dah cuba macam2 masa aku mula2 menerima kehadiran ‘period’ di dalam hidup ku… Setelah perit getir dan segala pengalaman yg mcm2 dgn tuala wanita ni, akhirnya whisper berjaya menambat hatiku.. Sebab whisper sangat2 selesa utk dipakai.. dia xmengeras mcm brand lain.. dan aku dah pakai selama almost 5 years.. Haaa..lama xlama...lagi satu dia               
 “Ultra nipis, hiper serap, dan senang dicuci”





Harga bermula dari RM3.30 hingga RM7.45 jerrrrr! Memang antara yang paling affordable dalam pasaran… maka dia patut tambah tipismenyerapsenang dicuci dan beli satu kotak terus. !!


No comments: