Wednesday, November 7, 2012

peminat setia!


ASSALAMUALAIKUM SUMER, 
Dah berhabuk dah blog nie, aishh maklumla teramat busy dengan kerja2 mingguan yang berlambak lambak ( bajet bos pulak ). Semalam penat2 balik kerja family aku ajak keluar pulak g tesco . Port yang paling menarik perhatian aku ialah ..........Korang minat cheese tak?
Aku minat gila sama itu cheese owww! Kalau pergi mcD, confirm double cheese burger jadi sasaran utama aku… Sudah banyak kali aku pergi mcD,tapi tak pernah nak cuba try test burger lain cause aku gila cheese!
but now aku dah kurang kan makan cheese sebab xtually ia kurang baik untuk body sebab ia boleh menggemukkan.. well aku skunk tengah berusaha sekerasnya menurunkan badan aku yang seakan anak gajah nie, HAHA.
sambil mumy abah sibuk memilih barang2 perkakas dapur , aku pun curik2 ambik pic diantara keju yang  menjadi tarikan aku,..HAHA..kebanyakkan keju2 nie yang original dr switzerland ( betul ke aku eja ).

antara makanan feberet aku time aku g makan2 aku mesti order menu yang sama , semua beraskan cheese yang sememangnya sedap gilooooo!!

  Aduhhh kalah orang mengidam...
Tah kenapa tiba2 teragak nak...
Ke sebab aku lapar kot?
Jangan nak "speku" la yek
Bila iolls cakap mengidam ;)
Aku ni bak kata adik aku
SEMUA TERAGAK @ MENGIDAM
Sebab aku SUKA MAKAN cheeseee!
SUKA SANGATTTT!!!!!

No comments: