Sukacita Tuan / Puan / Cik dijemput ke Majlis Makan Tengahari Unit Hidrologi & Perparitan, CKJG
semperna perpindahan dan mengenangkan jasa kakitangan yang penah berkhidmat di UHP;
1. Ezuan b. Jamadon
2. Elya Shuhaira bt. Shafie
3. Zainal Abidin b. Hashim
4. Shaharuddin b. Jawahir

Butiran Majlis adalah seperi berikut;

Tarikh: 7 November 2012  (Rabu)
Masa: 12.30 tengahari
Tempat: Toowoomba Deli & Meats (Steak House)
G3A, PV 128 Platinum Mondrian, Jalan Genting Klang, Setapak, 53000 Kuala Lumpur, Malaysia.


Aturcara Majlis
12.30 pm: Ketibaan para tetamu jemputan
 12.40 pm: Ucapan oleh Pn. Sujatiah, penyampaian cenderahati
1.00 pm : Bacaan doa, Jamuan makan
2.00 pm : Bersurai

 Moga dengan kehadiran Tuan / Puan /  Cik dapat memeriahkan majlis.







wahh,.aku dapat invitation laaa..ape lagi takkan aku melepaskan peluang makan niee,mendidik lagi badan aku menjadi bulat, ( diet la sangat)

HAHA
sampai sana, aku order yang paling besttt!
aku orderr lamb chop with blackpaper sause..huhu
kat sini ada pelbagai menu bole kita pilih. antara nya yg tak penah aku tau pn ada...biasa laaa jakun satu hal. jarang nk explore makanan western pn satu hal. yg aku tau well done and haf cook je. kuikuikui ade satu menu ni nama dia WAGYU RIB EYE. tp aku baca dlm menu nampak FAKYU. demmmm....

Toowoomba Deli & Meats nie terletak dekat setapak...bgnan platinum modrain, kwsn baru yg betul2 sblm festival city mall..kwsn baru tak byk lai kedai yg ada...tp rata2 kat situ byk kedai mkn..ada pelita nasi kandar, jombali, chatime, sharetea and adalah kedai2 lain yg tak komersial...


aku tanya waiter dia wagyu ni apa...dia ckp wagyu ni jenis lembu yg malas. wowww ade eh? and ade lagi menu yg menarik perhatian iaitu Grain Fed Striploin ngn Grass Fed Rib Eyes. Grain ni lembu makan bijiran sahaja and grass makan rumput semata. ooooo ade beza juga lembu2 ni. heh...



 menu dia takderlah pening2 kepala nak fikir...klu tengok menu mcm steak ada dua jenis rib eye and striploin...klu mcm lamb plak adalah lamb chop ngan ribs klu tak silap saya...tp klu korg 1st time try saya cadangkan order steak atau lamb...yg lain2 tu next time klu pegi bley order...huhu


Lamb Chop RM26.90



harga yang lain2 aku lupa lah, tapi berbaloi la mkan kat sini,.sedappp!