Sunday, November 18, 2012

BOIKOT ISRAEL!

PETALING JAYA: McDonald Malaysia akan memberikan 200,000 buger 'Egg McMufin'secara percuma Isnin ini.
Dikenali sebaga 'McDonald Breakfast Day',semua cawangannya seluruh negara akan memberikan burger 'Egg McMufin' secara percuma kepada 1,000 pelanggan pertamanya.
Hanya satu 'Egg McMufin' bagi setiap pelanggan yang datang sendiri ke cawangan, bawa pulang mahupun pembelian secara penghantaran ke rumah. mstar

Tentera israel memberikan alasan 'pertahanan negara' sebagai punca mereka melakukan serangan terhadap gaza dan dengan angkuh dalam satu tweetnya memberi amaran supaya anggota hamas semua peringkat tidak keluar rumah atau dibom oleh mereka."

[copy paste dari FB.]
Pesawat tempur rejim zionis telah mengebom tanah pekuburan Islam. Hmpir 20 mayat terkeluar terpelanting daripada tanah perkuburan. Ya Allah Kau hapuskan rejim zionis, sesungguhnya kepadaMu kami memohon.
Broadcast ini jika anda masih sayangkan Islam .
Israel akan menyerang Malaysia. Sebab Israel pernah cakap negara terakhir yg bakal diserang berbentuk jantung iaitu Malaysia. SHARE sebarkan Demi Islam Dan Negara Malaysia ♥ Allah uakhbar

tapi yg bab malaysia bakal di serang tu aku tak tau, sejauh mana kebenarangnya entah surat berantai ke apa, tapi tak mustahillah sebab malaysia antara negara islam yang maju. kepada semua rakyat blogger aku menyeru, kalau israel menyerang dengan bom dan senjata api, kita serang balas dengan doa tanpa putus putus. kita mungkin tak mampu nak memberi sumbangan wang dan ringgit tapi kita mampu mendoakan kebebasan dan keamanan bumi gaza. Ya'allah selamatkan gaza. allahu akbar.

iSRAEL cuba mempengaruhi RAKYAT MALAYSIA dengan memberikan burger percuma di
MCDONALD esok . Jangan terperangkap . Israel nk ambil Hati orang malaysia ! 
MOHON SEBARKAN untuk Selamat kan Gaza ! Selamat kan kanak2 yang dibunuh OlehIsrael !




No comments: